28 Ocak 2010 Perşembe

Yapımcıdan katile dans yarışması teklifi

Gazeteci Abdi İpekçi'nin katili Mehmet Ali Ağca'ya hapisten çıktıktan sonra pop yıldızı muamelesi yapılması eleştiri konusu olurken Milliyet'ten Ali Eyüboğlu'nun 'Ağca'ya dans yarısması' teklifi haberi tv dünyasının reyting için neleri yapabilecek bir hale geldiğini bir kez daha gözler önüne serdi

Reyting uğruna yapılanlar yetmedi. Televizyon, gözünü bir katile dikti. MEDYapım'ın sahibi Fatih Aksoy, Abdi İpekçi'yi katleden ve on gün önce hapisten çıkan Mehmet Ali Ağca'ya dans yarışmasında iş teklif etti. Kimse bu işe dur demeyecek mi?

-Medyapım, yakında bir dans yarışmasına başlayacakmış. Yarışmada jüri üyeliği yapması için Mehmet Ali Ağca'ya teklif götürmüş ve 500 bin dolar önermiş. Çıkan haber bu.
- İnanamadım, hemen Fatih Aksoy'u aradım. "Toplantıdayım, çıkınca seni ararım" dedi.
- Aradan beş-altı saat geçti, Aksoy'dan yanıt gelmedi.
- Gece yarısı yeniden aradım. Aksoy, haberin doğru olmadığını söyledi ama sonraki cümlesi işin vehametini ortaya koydu, "Adam cinayet işledi, 30 yıl yattı. Bir 30 yıl daha mı yatıracağız?" dedi.
- Bu kadar da değil! Aksoy, "Böyle bir teklifin neresinde sorun var, anlamadım. Ağca'ya dans yarışmasında jüri üyeliği ve bunun karşılığında 500 bin dolar teklif etmedim. Ağca'nın adı şirkette yarışmacı olarak geçti. Yapacağımız dans yarışmasında yer almasında bir mahsur görmüyorum" dedi.

0 yorum: